CMG (Central Management Group) წარმოადგენს დეველოპერული კომპანიის, თაუერ გრუპის შვილობილ კომპანიას, რომელიც თაუერ გრუპის პროექტების სრულ მენეჯმენტს უზრუნველყოფს. მისი მთავარი მიზანია, თითოეული პროექტი სტრატეგიულად განვითარდეს, ბაზარზე სწორად პოზიციონირდეს და მიაღწიოს ფინანსური უკუგების მაღალ შედეგებს.
კომპანია ხელმძღვანელობს უძრავი ქონების მართვის სრულ ციკლს: პროდუქტის შეფუთვიდან ქონების მართვამდე, გაყიდვების სტრატეგიიდან ინვესტორთა მომსახურებამდე. ეს არის გუნდი, რომელიც ხედავს მთლიან სურათს და პასუხისმგებლობას იღებს ყველა დეტალზე.
მიუხედავად იმისა, რომ CMG ახალი სახელია ბაზარზე, ის უკვე აქტიურად აყალიბებს ეფექტური მენეჯმენტის თანამედროვე პრინციპებს. სწორედ ამ საფუძველზე იგეგმება კომპანიის გარდაქმნა ძლიერ და დამოუკიდებელ საინვესტიციო ჰოლდინგად, რომლის პორტფელიც არა მხოლოდ თაუერ გრუპის პროექტებს, არამედ სხვა მაღალპროფილურ ინიციატივებსაც მოიცავს.
CMG ავითარებს ინტეგრირებულ ეკოსისტემას, სადაც პროგრესი, ოპერაციული მართვა და საინვესტიციო შესაძლებლობები ერთიან სტრუქტურად იქცევა. ეს მიდგომა არამხოლოდ ამარტივებს დეველოპერული ინდუსტრიის პროცესებს, არამედ ახლებურად წარმოგვიდგენს უძრავი ქონების სრულ მართვას.
კომპანიის ამოცანაა შექმნას მენეჯმენტის ისეთი მოდელი, რომელიც რიცხვებზე, სტატისტიკასა და ანალიზზე დაყრდნობით ქმნის საინტერესო დეველოპერულ პროდუქტებს საქართველოს გამორჩეულ ტურისტულ ლოკაციებზე.
კომპანია ხელმძღვანელობს უძრავი ქონების მართვის სრულ ციკლს: პროდუქტის შეფუთვიდან ქონების მართვამდე, გაყიდვების სტრატეგიიდან ინვესტორთა მომსახურებამდე. ეს არის გუნდი, რომელიც ხედავს მთლიან სურათს და პასუხისმგებლობას იღებს ყველა დეტალზე.
მიუხედავად იმისა, რომ CMG ახალი სახელია ბაზარზე, ის უკვე აქტიურად აყალიბებს ეფექტური მენეჯმენტის თანამედროვე პრინციპებს. სწორედ ამ საფუძველზე იგეგმება კომპანიის გარდაქმნა ძლიერ და დამოუკიდებელ საინვესტიციო ჰოლდინგად, რომლის პორტფელიც არა მხოლოდ თაუერ გრუპის პროექტებს, არამედ სხვა მაღალპროფილურ ინიციატივებსაც მოიცავს.
CMG ავითარებს ინტეგრირებულ ეკოსისტემას, სადაც პროგრესი, ოპერაციული მართვა და საინვესტიციო შესაძლებლობები ერთიან სტრუქტურად იქცევა. ეს მიდგომა არამხოლოდ ამარტივებს დეველოპერული ინდუსტრიის პროცესებს, არამედ ახლებურად წარმოგვიდგენს უძრავი ქონების სრულ მართვას.
კომპანიის ამოცანაა შექმნას მენეჯმენტის ისეთი მოდელი, რომელიც რიცხვებზე, სტატისტიკასა და ანალიზზე დაყრდნობით ქმნის საინტერესო დეველოპერულ პროდუქტებს საქართველოს გამორჩეულ ტურისტულ ლოკაციებზე.